انقلاب اسلامی، ایران را از سلطه بیگانگان نجات داد
نوشته شده توسط : zwembril

'زوران میلوشویچ' در گفت و گو یا خبرنگار ایرنا در بلگراد با ادای احترام به مقام شامخ امام خمینی (ره) در سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی گفت كه ایشان فردی متفكر، خردمند و آشنا با مسائل جهانی بود و با تدبیر و دور اندیشی، موجب عزت و استقلال ایرانیان شد.

وی در ادامه به قیام های مردمی در شمال آفریقا، كشورهای عربی و برخی كشورهای حاشیه خلیج فارس اشاره كرد و آن را الهام گرفته از انقلاب اسلامی دانست.

استاد دانشگاه صربستان در عین حال به سقوط دیكتاتورهای همپیمان امریكا اشاره كرد و به ملت های تحت ستم نسبت به حضور بیگانگان و انگیزه های شوم سلطه طلبانه واشنگتن برای تسلط بر منابع انرژی این كشورها هشدار داد.

وی گفت: انقلاب اسلامی با رهبری آیت الله خمینی(ره) و اتحاد اقشار مختلف مردمی توانست برای همیشه به سلطه غربی ها بر ایران پایان دهد اما اكنون شاهدیم كه آمریكا و برخی كشورهای اروپایی تلاش می كنند قیام های مردمی منطقه را تحت سلطه و به سود و منافع خود هدایت كنند.

استاد دانشگاه صربستان، از شخصیت امام خمینی(ره) بعنوان بزرگترین چهره سیاسی قرن بیستم یاد كرد و گفت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف علمی ، اقتصادی به خودكفایی و در علم و تكنولوژی سیر صعودی داشته است و اكنون جهانیان شاهد هستند كه ایران به قدرت بزرگ منطقه و عامل صلح و ثبات در جهان است.

اروپام**2061**1596





:: برچسب‌ها: توکیو , سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: